Home>Busca la teua activitat

Busca la teua activitat

Activitats trobades

El meu centre en transició emocional

Programa l’objectiu del qual és fomentar el desenvolupament de competències socioemocionals en els centres educatius, creant un entorn que facilite la millor adaptació personal, familiar, social, acadèmica i professional.

Fomentant la convivència escolar

Programa centrat en fomentar la convivència escolar a les aules, promovent un ambient de respecte, tolerància i col·laboració entre l’alumnat. Este programa té com a objectiu principal implementar activitats de prevenció que fomenten el treball en equip, la comunicació efectiva, la resolució pacífica de conflictes i el desenvolupament d’habilitats socials entre l’alumnat .

Escoltar la ciutat

Pretén sensibilitzar a l’alumnat en el procés de l’escolta activa que parteix de l’aula escolar, fins a arribar a l’espai urbà com a escenari de convivència entre iguals.

Viu les teues emocions

L’educació té com a objectiu aconseguir un desenvolupament ple de les capacitats de les xiquetes i els xiquets.

Taller “Joc Net”

Este taller pretén enaltir els valors del sa joc competitiu tot rebutjant els comportaments no ètics.

Creatives In-Visibles: Dones a l'aula

L’anàlisi amb perspectiva de gènere als materials curriculars dels centres escolars, com el realitzat per la professora de la Universitat de València Ana López-Navaias, ens revelen l’exclusió de les dones en els continguts acadèmics de l’ensenyament de secundaria a Espanya; solament el 7,6% dels referents culturals i científics que apareixen en els llibres de text de l’ESO són dones.

Juga en línia, juga net

És un programa educatiu destinat a conéixer les conductes adequades a seguir en el joc en línia i a previndre situacions conflictives que puguen generar-se durant la utilització de videojocs en línia. Al mateix temps es consciencia sobre els perills de compartir informació en internet (Oversharing).

Estem parlant del suïcidi

Oferim aquest taller dirigit a l’alumnat d’educació secundària i batxillerat des de la necessitat d’acostar-nos a les seues necessitats emocionals i mentals.

NO T’EMBOLIQUES A LES XARXES

S’oferixen estratègies d’autoprotecció en l’ús de les xarxes socials, el dret a la intimitat i a la pròpia imatge, aprendre a protegir-la i les repercussions penals sobre la violació d’estos drets.

Tan diferents, tan iguals

Tallers de sensibilització per a fomentar les relacions des del respecte i la igualtat i previndre qualsevol tipus de violència o discriminació.

Parlem de porno

Con estos talleres se busca ofrecer información, concienciación, educación y formación sobre el consumo de pornografía y la influencia de este consumo en las relaciones sexuales y la violencia machista, así como desarrollar su capacidad crítica para comprender la ficción que ofrece la pornografía.

Menstruar és el més natural

Consiste en aportar al alumnado una visión más saludable y consciente sobre el proceso de la menstruación, generando un espacio de visibilización y reflexión acerca del ciclo menstrual en el aula, desmontando falsas creencias ligadas a la menstruación y mitos arraigados en la sociedad.

EDUCACIÒ CONTRA LA DISCRIMINACIÒ

Tallers per a fomentar la igualtat de tracte, la no-discriminació i la prevenció dels delictes d’odi, i dotar l’alumnat d’eines i recursos per a detectar-los.

LGTBI: Abraçant noves realitats

Es pretén fomentar a les aules el coneixement i el respecte de la diversitat sexual, familiar i de gènere amb la finalitat de millorar la convivència i combatre l’assetjament escolar per LGTBIfòbia.

EMT Per a Totes

Programa orientat, especialitzat i inclusiu, que atén las particularitats de persones mancades d’autonomia personal, en major o menor mesura.

Corresponsals juvenils; Som corresponsals!

Les i els corresponsals de joventut són alumnat que cursa els seus estudis d’ESO, Batxillerat i CF en col·legis i instituts. La seua funció és la de fer arribar la informació, recursos i serveis (associacionisme, voluntariat, oci, beques…)

Assetjament Escolar I: Prevenció de la violència entre iguals

Ens referim a assetjament escolar quan parlem de situacions basades en la “desigualtat” entre l’agressor o agressors i la víctima, en les que les accions es produïxen de manera sistemàtica i prolongada en el temps. Estos actesproduïxen en quielspatixsentimentsd’indefensió i inferioritat.

Assetjament Escolar II: Anàlisis dels nous escenaris

Molts casos d’assetjamnet cal contextualitzar-los en l’adolescència, que es caracteritza per la tendència a la impulsivitat i al poc control. Cal tindre en compte que el telèfon mòbil i l’ús massiu de les xarxes socials, tenen per a molts jóvens un comportament compulsiu que se’ls escapa de les mans.

Qui bé et voldrà, riure et farà

La majoria d’adolescents no identifica el maltractament i el justifica dins de les creences sobre l’amor romàntic: el valor inusitat de la gelosia, la projecció d’estereotips segons el gènere, la idea que “qui et vol bé et farà plorar”…

Educació afectivosexual i igualtat

Estos tallers oferixen una visió positiva de la dimensió sexual humana, que pot ser viscuda en funció de diferents finalitats: reproducció, plaer i comunicació d’afectes i sentiments.

Go to Top