Documentació obligatòria

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

  • DNI, passaport o document equivalent de la mare o pare, tutor/a o representant legal de l’alumnat.
  • Llibre de família. En cas de no tindre’n, s’ha d’aportar un document equivalent on conste el nom i cognoms del/la menor, filiació, lloc i data de naixement, com és: registre civil, partida o certificat de naixement.
  • Justificant de domicili.

-Si l’escolarització és per domicili familiar:

  • Contracte de lloguer o compra de la vivenda a nom del pare o mare, o, persona que exercisca la tutela legal, o, un altre document acreditatiu del domicili familiar sempre que existisca simultaneïtat de dates entre el contracte/document i la sol·licitud de plaça escolar.

NOMÉS s’admetrà algun d’estos documents QUAN SIGA IMPOSSIBLE l’EMPADRONAMENT. Ha d’existir simultaneïtat de dates entre el empadronament i la sol.licitud de plaça escolar.
Si s’està empadronat, no cal aportar el certificat d’empadronament.

-Si l’escolarització és per domicili laboral:

  • Document que acredite d’una manera suficient la relació laboral i el domicili del centre de treball del pare, mare, tutor/a o representant legal. Ha d’existir simultaneïtat de dates entre el contracte i la sol·licitud de plaça escolar.

Es considera com a domicili familiar o laboral el de la persona que tinga la guarda i custòdia de l’alumne/a. Si la guarda i custòdia és compartida, únicament es podrà optar per un dels domicilis de les persones progenitores.

En els casos d’acolliment, a més:

  • Document legal que acredite este acolliment (Direcció Territorial de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives).
  • DNI o passaport de la persona o persones sobre les quals recau l’acolliment.

Només per a alumnat procedent del sistema educatiu espanyol quan haja de ser escolaritzat en un curs que no li correspon per any de naixement, imprescindible presentar:

  • Certificat de matrícula del centre educatiu de procedència, on s’indique el curs en què està matriculat o al qual promociona.

NOTA:

-L’Administració pot comprovar la identitat de les persones interessades, així com l’empadronament.

-Estes tenen dret a no presentar els documents que ja es troben en poder de l’Administració.

-En casos excepcionals, i davant la impossibilitat de presentar algun d’estos documents, se suplirà mitjançant l’informe escaient emés per l’Administració, L’Organisme o Entitat oficial corresponent