Avaluació i propostes de millora del PAEM
La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport estableix que a l’acabament del curs escolar, l’equip directiu avaluarà la implementació de les actuacions realitzades, l’evolució dels casos d’absentisme escolar i n’incorporarà els resultats a la memòria de final de curs. Aquesta informació, per la seua rellevància, es traslladarà al Consell Escolar Municipal per seu electrònica des del 1 de juny al 15 de juliol de 2024, inclusivament,
L’enllaç per a accedir a la seu és el següent: https://sede.valencia.es/sede/registro/procedimiento/ED.AB.75
Cal omplir el formulari al iniciar el tràmit i afegir el Document 6. «Informe de l’assistència de l’alumnat al centre educatiu».
Des del PAEM, els convidem a respondre a aquest qüestionari, amb la intenció de recollir informació de primera mà de tots els agents amb els quals es relaciona el programa. La seua opinió és molt important per a totes les persones que formem l’equip, pel que si desitja fer-nos arribar alguna proposta o suggeriment que ens puga ajudar a continuar millorant, pot reflectir-ho en la part final.
Moltes gràcies, valorem sincerament la seua col·laboració.