Comunicació taxes d’alumnat absentista al PAEM
Procediment per a comunicar les taxes d’alumnat absentista al PAEM
Casos d’alumnat absentista en Fase II
El centre educatiu remetrà mensualment, de l’1 al 15 de cada mes, a l’ETZ que li corresponga el Document 35.A. Taxes de faltes d’assistència d’alumnat absentista en Fase II, havent d’estar el document segellat i signat.
Casos d’alumnat absentista informats a la Fiscalia de menors
El centre educatiu remetrà, del 17 de juny al 19 de juliol de 2024, inclusivament, el Document 35B. Taxes anuals de faltes d’alumnat absentista per a Fiscalia(es reflectiran els deu mesos del curs escolar), a través de la seu electrònica, al final de cada curs escolar,
Enllaç a seu electrònica:
Remissió anual de taxes de casos d’absentisme escolar d’alumnat de primària i secundària notificats a la Fiscalia provincial de València per part del PAEM . Codi de procediment: ED.AB.70
https://sede.valencia.es/sede/registro/procedimiento/ED.AB.70