Project Description
Coneix els teus drets com a persona consumidora

Descripció
Amb este taller es pretén que els participants coneguen la legislació actual en matèria de consum referida bàsicament a la defensa dels drets dels consumidors, com tramitar una reclamació, què són els fulls de reclamacions i les distintes vies per a resoldre un conflicte de consum, amb l’ajuda de suport audiovisual, escenificacions i resolució de casos reals.
Objectius
- Conéixer els drets que ens assistixen com a consumidors i consumidores i ser conscients de les nostres obligacions.
- Aprendre a detectar com sorgix un conflicte de consum i saber quin comportament seguir per a evitar-ho.
- Conéixer el procediment per a omplir un full de reclamacions.
- Conéixer el funcionament del Sistema Arbitral de Consum.
Adreçat a
Calendari i Horari
- Al llarg del curs escolar.
- En horari de matins
- Duració estimada de l’activitat: de 1 a 1,5 hores.
Aportacions de l’Ajuntament.
- Difusió.
- Instal·lacions.
Observacions
- Es realitzarà per personal d’Avacu (Associació Valenciana de Consumidors i Usuaris) en les aules del Centre de Recursos i Formació de Consum de l’Ajuntament de València, situat al C/ Alcalde Gisbert Rico, 18 acc. de València, o en el propi centre educatiu.
- Grup-Aula.
ODS relacionats amb el programa




