Escola d’estiu i menjador escolar
Les ajudes per a escola d’estiu i menjador escolar van dirigides a l’alumnat d’entre 0 i 3 anys, a fi de facilitar l’escolarització del referit alumnat, així com promoure l’accés a l’educació infantil en igualtat de condicions, mitjançant el suport a l’alimentació escolar i a l’escolarització durant el mes de juliol, permetent a les famílies amb menors recursos econòmics poder accedir a una escola infantil de la seua lliure elecció, i facilitar la conciliació de la vida laboral i familiar.
Situació de la convocatòria 2025/2026
Aprovació de la convocatòria
Convocatòria aprovada per acord de la Junta de Govern Local de 14 de març de 2025
Termini de la sol·licitud
Publicat en el Butlletí Oficial de la Província el 16 d’abril de 2025
Termini de sol·licitud: del 17 d’abril al 16 de maig de 2025, tots dos inclusivament
La Junta de Govern Local, mitjançant Acord adoptat en sessió celebrada el 17 d’abril de 2025, ha aprovat l’ampliació del termini per a la presentació de les sol·licituds relatives a la convocatòria que ha de regir la concessió de les ajudes econòmiques per a l’escolarització infantil durant el mes de juliol de 2026 i per al menjador escolar, curs 2025/2026, dirigida a l’alumnat d’entre 0 i 3 anys, per un termini de 10 dies naturals més respecte als terminis publicats en el dia d’ahir, 16 d’abril.
Per tant, el termini de presentació finalitzarà el dia 16 de maig.
Model normalitzat de sol·licitud escola d’estiu i menjador escolar 2025-2026
En l’apartat SOL·LICITUD/SOLICITUD de la primera pàgina del model normalitzat de sol·licitud d’escola d’estiu i menjador escolar 2025-2026, haurà de marcar si sol·licita una o les dos ajudes.
Els requisits, criteris de baremació per a l’obtenció de les ajudes de l’escola d’estiu i menjador escolar i la documentació a presentar, són comunes a totes dues ajudes. En concret, la documentació a presentar ve establida en la pàgina 2 del model normalitzat de sol·licitud de l’escola d’estiu i menjador escolar 2025-2026.
La presentació de documentació es podrà realitzar:
- De manera preferent, per la seua Seu electrònica
Si el tràmit es realitza en seu electrònica, s’emplenarà i firmarà el formulari després de polsar el botó “Iniciar tràmit” i s’adjuntarà la documentació corresponent, entre la qual es troba el model normalitzat de sol·licitud, que comprén l’annex 1 de Declaracions Responsables, l’annex 2 d’Autoritzacions i la sol·licitud pròpiament dita, havent d’estar DEGUDAMENT EMPLENATS I FIRMATS en els tres casos.
- De manera presencial.
Si el tràmit es realitza presencialment, es presentarà el model normalitzat de sol·licitud , que comprén l’annex 1 de Declaracions Responsables, l’annex 2 d’Autoritzacions i la sol·licitud pròpiament dita, havent d’estar DEGUDAMENT EMPLENATS I FIRMATS en els tres casos, que haurà d’anar acompanyat de la documentació corresponent.
Termini d’esmena i al·legacions
(Pendent)
En cas que se li requerisca la presentació del CERTIFICAT D’IRPF, podrà obtindre’l en el següent enllaç:
Resolució de la convocatòria
(Pendent)
Llistats definitius xec escolar i menjador escolar (pendent)
Recurs de reposició
(Pendent)
Més informació
Visitar la pàgina web de Tràmits/seu electrónica