Reconeixement a entitats educatives i Ple Infantil.

>>Reconeixement a entitats educatives i Ple Infantil.

Reconeixement a entitats educatives i Ple Infantil.

2018-01-31T13:01:41+00:00 18.01.2018|Projectes|

El 30 de novembre, Dia internacional de la Ciutat Educadora, es va realitzar un reconeixement a diferents entitats educatives que treballen en la nostra ciutat en pro d’un model de ciutat igualitari, just i divers.

En les imatges del mateix dia també podreu trobar el Ple Infantil, un espai i un temps perquè els nostres xiquets i xiquetes li traslladen als seus representants la cuideu amb la qual somien, aqueixa en la qual els agradaria viure.

Últimes notícies

Decret d’admissió de l’alumnat de les escoles Infantils de titularitat municipal 2019-2020

17.04.2019|Comentaris tancats a Decret d’admissió de l’alumnat de les escoles Infantils de titularitat municipal 2019-2020

DECRET de la Regidora d’Educació, pel qual es regula el procés i els criteris d'admissió de l'alumnat a les Escoles Infantils de primer [...]

Procés de l’Admissió de l’Alumnat per al curs 2019-2020 exclussiu per a la ciutat de València

11.04.2019|Comentaris tancats a Procés de l’Admissió de l’Alumnat per al curs 2019-2020 exclussiu per a la ciutat de València

S'ha iniciat el procés d'admissió de l'Alumnat. En el següent link podreu consultar tota la informació per a l'admissió de l'Alumnat per al [...]

COSMOCUENTOS 2019, un encuentro entre dos hemisferios

08.04.2019|Comentaris tancats a COSMOCUENTOS 2019, un encuentro entre dos hemisferios

Us convidem a participar en el Concurs de conte breu “COSMOCUENTOS 2019, un encuentro entre dos hemisferios”. Es tracta d'una convocatòria que es [...]

30 anys d’història del Col·legi Públic Municipal Professor Santiago Grisolía

29.03.2019|Comentaris tancats a 30 anys d’història del Col·legi Públic Municipal Professor Santiago Grisolía

Document gràfic de la celebració del 30 aniversari del Col·legi Públic Municipal Professor Santiago Grisolía. Escola inclusiva i plurilingüe on els xiquets/es aprenen [...]