Project Description

La Publicitat

 La Publicitat

Descripció

La publicitat s’encarrega de mostrar-nos els productes i servicis i idees a fi que el consumidor i consumidora consumisca tot tipus de productes. La publicitat augmenta la demanda en els clients d’uns determinats productes al despertar en estos la necessitat de comprar-los.

La finalitat d’este taller és que l’alumnat sigua capaç d’analitzar d’una manera crítica la publicitat en els seus diferents suports per a poder exercir de manera responsable les seues compres o contractació de servicis. Es treballaran aspectes com l’ús de la imatge, so i llenguatge per a aconseguir el seu propòsit.

Objectius

  • Conéixer les diferències entre la part informativa (què és el que realment ens estan venent) i la part persuasiva (què és el que pretenen vendre’ns) dels anuncis publicitaris.
  • Desenrotllar habilitats per a afrontar críticament els missatges publicitaris

Adreçat a

BC1, BC2, CFS, ESO1, ESO2, ESO3, ESO4, F.P.B, UP

Calendari i Horari

  • Al llarg del curs escolar, en horari de matins
  • Duració estimada de l’activitat: de 1 a 1,5 hores.

Aportacions del Ajuntament

  • Instal·lacions.
  •  Difusió.

Observacions

  • Es realitzarà per personal d’Avacu (Associació Valenciana de Consumidors i Usuaris) en les aules del Centre de Recursos i Formació de Consum de l’Ajuntament de València, situat al C/ Alcalde Gisbert Rico, 18 acc. de València, o al propi centre educatiu.
  • Grup-aula.

Informació

963942977 – 627476678

ODS relacionats amb el programa

Logotipo Centre de recursos i formació de Consum València