Menjadors que eduquen

>>Menjadors que eduquen

Menjadors que eduquen

2017-12-18T09:15:49+00:00 16.11.2017|Activitats|

El proper dia 28 de novembre la Regidoria d’Educació oferirà la jornada “Menjadors que eduquen”, una trobada sobre menjadors escolars i educació.

La present activitat queda emmarcada en dos esdeveniments importants per a l’Ajuntament: per una banda la Capitalitat Mundial de l’Alimentació, ostentada per l’Ajuntament de València aquest any 2017 i per altra la celebració del Dia Internacional de la Ciutat Educadora el 30 de novembre, en la qual us animem a participar.

Esperem que gaudiu de la trobada i de l’intercanvi d’experiències.

Últimes notícies

Decret d’admissió de l’alumnat de les escoles Infantils de titularitat municipal 2019-2020

17.04.2019|Comentaris tancats a Decret d’admissió de l’alumnat de les escoles Infantils de titularitat municipal 2019-2020

DECRET de la Regidora d’Educació, pel qual es regula el procés i els criteris d'admissió de l'alumnat a les Escoles Infantils de primer [...]

Procés de l’Admissió de l’Alumnat per al curs 2019-2020 exclussiu per a la ciutat de València

11.04.2019|Comentaris tancats a Procés de l’Admissió de l’Alumnat per al curs 2019-2020 exclussiu per a la ciutat de València

S'ha iniciat el procés d'admissió de l'Alumnat. En el següent link podreu consultar tota la informació per a l'admissió de l'Alumnat per al [...]

COSMOCUENTOS 2019, un encuentro entre dos hemisferios

08.04.2019|Comentaris tancats a COSMOCUENTOS 2019, un encuentro entre dos hemisferios

Us convidem a participar en el Concurs de conte breu “COSMOCUENTOS 2019, un encuentro entre dos hemisferios”. Es tracta d'una convocatòria que es [...]

30 anys d’història del Col·legi Públic Municipal Professor Santiago Grisolía

29.03.2019|Comentaris tancats a 30 anys d’història del Col·legi Públic Municipal Professor Santiago Grisolía

Document gràfic de la celebració del 30 aniversari del Col·legi Públic Municipal Professor Santiago Grisolía. Escola inclusiva i plurilingüe on els xiquets/es aprenen [...]