Les falles: espai d’identitat i diversitat 2019

>>Les falles: espai d’identitat i diversitat 2019

Les falles: espai d’identitat i diversitat 2019

2019-03-26T11:42:29+00:00 26.03.2019|Projectes|

Des de la Regidoria d’Educació i Cultura Festiva volem agrair la vostra participació en el projecte educatiu “Els falles: espai d’identitat i diversitat”, que s’ha vist incrementada amb la incorporació de nous Centres educatius en la present edició.
Us adjuntem una mostra dels resultats remesos pels centres i esperem comptar amb la vostra participació en les futures actuacions que, durant el curs 2019-2020, realitzarem en el marc d’aquest projecte.

Últimes notícies

Decret d’admissió de l’alumnat de les escoles Infantils de titularitat municipal 2019-2020

17.04.2019|Comentaris tancats a Decret d’admissió de l’alumnat de les escoles Infantils de titularitat municipal 2019-2020

DECRET de la Regidora d’Educació, pel qual es regula el procés i els criteris d'admissió de l'alumnat a les Escoles Infantils de primer [...]

Procés de l’Admissió de l’Alumnat per al curs 2019-2020 exclussiu per a la ciutat de València

11.04.2019|Comentaris tancats a Procés de l’Admissió de l’Alumnat per al curs 2019-2020 exclussiu per a la ciutat de València

S'ha iniciat el procés d'admissió de l'Alumnat. En el següent link podreu consultar tota la informació per a l'admissió de l'Alumnat per al [...]

COSMOCUENTOS 2019, un encuentro entre dos hemisferios

08.04.2019|Comentaris tancats a COSMOCUENTOS 2019, un encuentro entre dos hemisferios

Us convidem a participar en el Concurs de conte breu “COSMOCUENTOS 2019, un encuentro entre dos hemisferios”. Es tracta d'una convocatòria que es [...]

30 anys d’història del Col·legi Públic Municipal Professor Santiago Grisolía

29.03.2019|Comentaris tancats a 30 anys d’història del Col·legi Públic Municipal Professor Santiago Grisolía

Document gràfic de la celebració del 30 aniversari del Col·legi Públic Municipal Professor Santiago Grisolía. Escola inclusiva i plurilingüe on els xiquets/es aprenen [...]